Louise Johansson

Alla inlägg under november 2012

Av Louise Johansson - 29 november 2012 19:28

Ja. Jag har tydligen signat för att gå med i Power Shift Sweden's nätverk och "ledning". Det är en klimatrörelse för unga och de anordnar en stor konferens för alla unga som vill vara med varje år. Sitter i en konferens på Skype där jag är yngst och medelåldern ligger på cirka 23. Vi får se hur det går. Kul i alla fall.

 

http://hallbarhetswebben.se/artiklar/2402/Johanna-vill-se-ett-maktskifte-ordnar-klimatkonferens-for-Sveriges-unga


Av Louise Johansson - 15 november 2012 20:47

Ja, det är hon. Hon och hennes vän har startat en så kallad Youtube-kanal kallad "Bucketlisten" där de gör roliga saker som de vill göra innan de dör, typ.

 

Länk till knasmajans senaste klipp är här. De trycker i sig massa mashmallows, superkul hihihihihi. Hejdå

Av Louise Johansson - 14 november 2012 20:01

 


Av Louise Johansson - 14 november 2012 18:46

Hallå där! Fick nyss ett mail om en överaskning som verkar ha kommit till mig på posten från.... Schyst Resande! Blev en aning chockad - men jag kom på att jag ska gå en utbildning med de snart så troligen är det därför. Blev också nyss erbjuden en vidareutbildning om jag vill. Grymt kul att involvera sig lite i hållbar turism igen, en liten del av mitt hjärta brinner för det töntigt nog. Fungerar även på att involvera mig i Power Shiht Sweden - en organisation för unga intresserade av miljön. Tycker sånt är kul, troligt nog.

Adjö

Av Louise Johansson - 8 november 2012 17:22

 

Av Louise Johansson - 8 november 2012 17:16

Jag är irriterad. Arg. Frustrerad. Men framförallt ledsen.

Släkt och julafton. Varför ska det alltid bli bråk? Jag sitter och läser konversationer där folk säger att de inte orkar låtsas tycka om varandra längre och att det blir krystat vid umgänge. Seriöst, jag känner mig äldst där jag är yngst och känner hur mina värderingar sticker ut från min släkts. Om man bara kunde konstruera folks kommentarer. Hur de inte förstår att de förstör för en. Ger en magont. Folk som man älskar. Vad hände? Seriöst, sluta hata. Börja älska.


VIPS - så blev en trevlig stämning jävligt krystad. För i helvete. Fan. Jävla skit. 

Detta inlägg gör ingen rättvisa. Ingen mening.

Jag behövde bara skriva.

AAAAAH.

Pang.

Ovido - Quiz & Flashcards