Louise Johansson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Louise Johansson - 16 oktober 2014 19:08

Det här året har varit helt sinnessjukt. Jag vågar nästan inte prata om det. Känner mig som en sån där kvinna som är med i programmet "Superspararna" fast det skulle handla om att jag är med i alla tävlingar som finns och dedikerar hela mitt liv åt att vara med i tävlingar. Fast så är det inte riktigt, typ inte. Jag bara fick mersmak efter Katy Perry-vinsten. Tänkte lista upp mina vinster här, som jag har vunnit, i år. Varsågod att mobba mig. 

  • Miley Cyrus-releasefest på Debaser
  • Britney Spears-kit med parfym, tröja och skiva
  • Mando Diao konsertbiljetter, en hotellnatt
  • Katy Perry konsertbiljetter till O2 Arena och biljetter till London samt hotell för 2 nätter, femstjärnigt.
  • Ed Sheeran Showcase på Fotografiska
  • Chali XCX Showcase på Metropol Palais
  • Rolling Stones biljetter till Tele2 Arena
  • Biljetter till One Directions biofilm på Rigoletto
  • Passenger konsertbiljetter, Cirkus
  • MTV EMA biljetter, resa till Glasgow och hotell för två.

Det sista är det sjukaste. Om 25 dagar drar jag till Skottland och ska på MTV EMA GALAN! JAG DÖR. INGA ORD.

Ovido - Quiz & Flashcards