Louise Johansson

Direktlänk till inlägg 12 maj 2014

Finns ingen som Eddan

Av Louise Johansson - 12 maj 2014 17:07


Alltså, Ed Sheeran. Denna artist! Jag har inga ord. Eller så har jag det, fy fan i hela helvete!!!!!! Han är så fantastisk att jag vet inte vad jag ska ta mig till. One Direction i alla ära, men här snackar vi musikalitet. Mannen spelar in sin musik på scen och bygger upp låtarna allt eftersom. Han spelar en och samma låt i 15 minuter och det är bättre än vad det någonsin varit. Han är så cooooooooooool. Alltså, alltså. Nu längtar jag till november, inte till själva månaden (bajs) men till konserten, fy i helvete vad najs det ska bli! Finns INGEN annan som Eddan. Själva grejen att han är så fantastisk som delar med sig av två timmars konsert på youtube är ju helt jävla fantastiskt. Give me love.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Johansson - 31 mars 2015 10:45

Idag var jag på ett frukostsemiarie som handlade om stress och oro. Jag är inte en väldigt stressig människa, utan jag tycker själv att jag är väldigt bra på att solla livet. Jag är bra på att prioritera jobbet, men ändå sätta gränser för när det är ...

Av Louise Johansson - 16 oktober 2014 19:08

Det här året har varit helt sinnessjukt. Jag vågar nästan inte prata om det. Känner mig som en sån där kvinna som är med i programmet "Superspararna" fast det skulle handla om att jag är med i alla tävlingar som finns och dedikerar hela mitt liv åt a...

Av Louise Johansson - 17 maj 2014 15:57


Kan människor sluta klanka ned på antirasister. Projicera din förbaskade onödiga ilska på något annat. Jag har under den senaste veckan läst "att det tydligen är inne att vara antirasist" och att "det är inne att visa ståndpunkt mot SD och liknande p...

Av Louise Johansson - 12 maj 2014 16:48


Ovido - Quiz & Flashcards